موٌرخ ۷ ثور ۱۴۰۰، خالد احمد ذکریا، سفیر جمهوری اسلامی افغانستان در روم – ایتالیا، با نماینده دایمی جمهوری دومنیکا در سازمان های ملل متحد مستقر در روم، ملاقات کرد.
در این دیدار، جانبین روی هماهنگی هرچه بیشتر فعالیت های سازمان های بین المللی در روم مخصوصاً سازمان FAO و دیگر موضوعات چند جانبه تبادل نظر کردند.
خالد احمد ذکریا، سفیر جمهوری افغانستان مقیم روم، با آقای Hans Hoogeveen، نماینده دایمی کشور شاهی هالند در سازمان های بین المللی مقیم روم، ملاقات نمود.
دو طرف بر علاوه صحبت روی موارد دو جانبه، برای هماهنگی هرچه بیشتر در باره فعالیت های سازمان های بین المللی در روم مخصوصاً سازمان FAO , تبادل نظر کردند.