آقای ویتوریو سَندلی، سفیر جمهوری ایتالیا در کابل و خانم شان برای یک ضیافتی کاری (صرف طعام چاشت) به سفارت جمهوری اسلامی افغانستان مقیم روم دعوت گردیده و با سفیر خالد احمد ذکریا و خانم شان ملاقات نمودند.
در این دیدار، دو طرف روی آمادگی ها برای تجلیل صد سالگی روابط دیپلوماتیک میان افغانستان و ایتالیا، گسترش روابط دوجانبه و اهمیت برقراری تماس تیلیفونی، که قرار است در آینده نزدیک میان جلالتمآب رئیس جمهور ج.ا.ا و جلالتمآب نخست وزیر جمهوری ایتالیا برقرار شود، صحبت و تبادل نظر کردند.
همچنان در حاشیه این دیدار، سفیر سَندلی با دیپلوماتان و سایر اعضای سفارت ملاقات تعارفی نموده و هر دو سفیر به مناسبت آغاز سال جدید هجری شمسی، در صحن باغچه این نمایندگی دو نهال یادگاری را غرس نمودند.